Etichete

accesorii (18) bluza (5) camasa (9) cosmetice (2) Fusta (4) geaca (2) giveaway (1) handmade (8) hanorac (2) incaltaminte (1) pantaloni (6) pentru el (2) pulover (11) reducere (8) Rochie (2) sacou (1) trening (1) vandute (9) vintage (6)

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Curatenie in dulap ...

Zilele trecute am inceput "curatenia de iarna" ... si am constatat ca hainutele mele sunt triste. Triste ca stau aruncate pe un umeras sau intr-un sertar, triste ca au fost cumparate si nu au iesit in lume niciodata sau doar de cateva ori, triste ca sunt "demodate" (a se citi vintage). Asa ca m-am hotarat sa le fac o bucurie, deoarece ar fi si mai triste sa ajunga la gunoi. Asa s-a nascut acest blog, care trebuia denumit: In cautarea fericirii hainutelor mele :)
Daca se gasesc persoane care vor sa imi faca hainutele fericite sunt rugate sa imi dea un mail la

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu